ابزار وبمستر

​کرولا

2022 شاسی بلند

بیش از 50 سال ، تویوتا کرولا بهره مند از قابلیت اطمینان ، بهره وری سوخت ، ایمنی و ارزش است  و امروز ، تویوتا این سری جدید را حتی بیشتر توسعه می دهد. بر اساس سدان همیشه محبوب کرولا ، کرولا کراس کاملاً جدید 2022 کراس اوور کامپکت جسورانه ای است که تاکنون نمی دانستید به آن نیاز دارید.
 
لیزا ماترازو ، معاون گروه بازاریابی تویوتا گفت: "مشتریان وفادار ما کیفیت ، دوام و قابلیت اطمینان را دوست دارند که باعث شده تا کرولا به عنوان پرفروش ترین نام تاریخ تبدیل شود." "با کرولا کراس کاملاً جدید ، ما بر اساس آن پایه ریزی می کنیم و قابلیت انعطاف پذیری و سرگرمی بیشتری را برای سازگاری با سبک زندگی در حال تکامل خود ارائه می دهیم."
 
این SUV جمع و جور که در پیشرانه جلو (FWD) و چهار چرخ متحرک (AWD) موجود است ، حداکثر پتانسیل ذاتی سکوی قدرتمند TNGA-C و موتور 2.0 لیتری 2.0 لیتری 169 اسب بخاری را فراهم می کند و همه را قادر می سازد مدل جدید برای دستیابی به عملکرد با کیفیت بالا ، سواری راحت و جاداری فوق العاده. علاوه بر این ، ظرفیت غافلگیرکننده بار ، به این خودرو قابلیت انطباق با ماجراهای زندگی را می دهد.

​کرولا 2022 - شاسی بلند

خوش انتصاب ، اما قدرتمند
 
گسترش در سراسر سه درجه  L، LE، XLE  و  طراحی متنوع تویوتا کرولا، بزرگ، مدرن، قدرتمند و با کیفیت بالا است. از دیدگاه مهندسی، چیزی کرولا 2022 ارائه می دهد ، قسمت بیرونی نزدیک نیز به عنوان یک پلتفرم  بالاتر از خط دید به لطف تکنولوژی TNGA-C می باشد. نشانه های طراحی کلیدی آن عبارتند از یک پنجره مشبک سیاه و سفید متمایز شده توسط روشنایی LED کنار با بدن سیاه و سفید به این شاسی بلند اعتماد به نفس دیگری میدهد و از قسمت عقب ، عناصر طراحی با اسپویلر یکپارچه عقب و روشنایی LED ادامه می یابد. گزینه های چرخ از فولاد 17 اینچی در L تا آلیاژ 18 اینچ در XLE متغیر است.

در داخل ، فضای داخلی جادار تویوتا کرولا کراس شباهت های زیادی با خواهر و برادرهای سدان و هاچ بک خود دارد. مدل کاملاً جدید می تواند مجهز به یک آپشن  برقی و همچنین دارای سیستم کنترل آب و هوا به صورت تک منطقه ای یا دو منطقه ای باشد که در تمام درجه ها از دریچه های گرمایش و تهویه مطبوع استاندارد برای سرنشینان صندلی عقب استفاده شده است.​​​​​​​

صندلی های مرتب شده با SofTex نیز موجود است ، همچنین صندلی راننده 10 طرفه با قابلیت تنظیم نیرو با صندلی های جلو و کمر و گرم کننده است.
 
در قسمت پشتی ، فضای ذخیره سازی به لطف صندلی های عقب تاشو 60/40 تقسیم می شود که به طور استاندارد در همه درجه ها ارائه می شود ، در حالی که مدل های XLE همچنین دارای یک بازوی مرکزی با دو تاشو هستند و برای راحتی بیشتر دسترسی به فضای بار جادار ، کرولا کراس دارای یک درب برقی پر قدرت با همچنین قابلیت تنظیم ارتفاع نیز هست.
 
تویوتا کرولا کراس همچنین با لوازم جانبی هایی خواهد بود که قابلیت آن را افزایش می دهد از جمله یک قفسه سقف با میله های عرضی ، یک پایه فعالیت برای حمل وسایل ، مانند دوچرخه و شناورهای آب.

​​​​​​​کوچک اما توانا
 
چه کسی می گوید یک کراس اوور باید احساس کوچک بودن کند؟ کرولا کراس مجهز به موتور قدرتمند 2.0L Dynamic Force و Direct Shift CVT از کلاس های اسپرت "S" سدان کرولا است. این به معنی 169 اسب بخار قدرت و دنده اول فیزیکی است که یک تجربه رانندگی واقعا جذاب را فراهم می کند و در عین حال دارای بهره وری استثنایی است.

سیستم تعلیق تویوتا کرولا کراس نیز در اینجا نقش دارد ، زیرا مدل های چهار چرخ محرک کاملاً مستقل است ، در حالی که وسایل نقلیه دیفرانسیل جلو از سیستم پرتوی پیچشی کاملاً جدیدی در عقب بهره می برند.
 
علاوه بر این ، کرولا کراس قادر به حمل حداکثر 1500 پوند است.
 
برای کسانی که AWD را انتخاب می کنند ، سیستم هوشمند کنترل Dynamic Torque Control تویوتا می تواند تا 50٪ قدرت را در صورت نیاز به چرخ های عقب هدایت کند و در صورت عدم وجود میتواند کاملاً قطع شود.
این ویژگی به کرولا کراس کمک می کند تا تخمین های بسیار خوبی در مورد مصرف سوخت داشته باشد. یکی دیگر از ویژگی های قدرتمند برای این پیشرانه ، با تخمین 32 MPG ترکیبی برای مدل FWD و تخمین زده شده 30 MPG ترکیبی برای مدل AWD میباشد.

برای رانندگی طولانی به شارژ متصل میشود
 
در داخل تویوتا کرولا کراس ، فناوری پیشرفته ناامید کننده نیست. این ویژگی شامل یک نمایشگر چند اطلاعاتی 7 اینچی با طرحی ابزار دیجیتال و یک صفحه لمسی چند رسانه ای 8 اینچی موجود است. سهولت استفاده و طیف گسترده ای از سرگرمی های داخل اتومبیل و قابلیت های اتصال، از جمله سازگاری استاندارد برای Apple CarPlay و Android Auto ، مطمئناً مسافران را به خود مشغول خواهد کرد. دستگاه های تلفن همراه از طریق شارژ بی سیم (استاندارد در LE و XLE) یا از طریق پورت USB  که در موقعیت مکانی مناسب قرار دارد ، در صدر قرار خواهند گرفت. درجه های LE و XLE دو درگاه شارژ USB برای سرنشینان صندلی عقب ارائه می دهند و از همه دستگاه های درایو استقبال می کنند.
 
چندرسانه ای Audio Plus موجود با Remote Connect و سیستم صوتی نه بلندگو JBL® مکمل کاملی برای سیستم پخش و سفرهای جاده ای است و وقتی نوبت به تنظیم آهنگ ها می رسد ، اتصال آمازون الکسا دستیار دیجیتال آمازون را فقط برای یک سوال دور نگه می دارد. سایر ویژگی های متصل شامل اشتراک آزمایشی استاندارد سه ماهه SiriusXM All Access در بیش از 300 کانال قابل دسترسی در سراسر کشور است.
 
ایمنی
 
درست به فرم تویوتا ، ایمنی مدرن برای کرولا کراس ، کلیدی است. به همین دلیل همه گریدها با مجموعه ایمنی فعال پیشرفته Toyota Safety Sense و هم با سیستم ایمنی STAR ایمنی تویوتا  به طور استاندارد ارائه می شوند.
 
Blind Spot Monitor و Rear Cross-Traffic Alert به صورت استاندارد در LE و XLE ارائه می شوند ، در حالی که کمک گیربکس جلو و عقب با ترمز اتوماتیک در XLE استاندارد است و نه کیسه هوا در کل کابین نصب شده است تا از سرنشینان محافظت کند.

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید