ابزار وبمستر

​آی اس

2022 لانچ ادیشن

​لکسوس با داغترین نمایش جهانی آی اس 500  اف اسپرت پرفورمنس از نسخه آی اس 500  اف اسپورت لانچ ادیشن رونمایی کرد. فقط 500  سری از این خودرو تولید خواهد شد و این خودروها به طور انحصاری در آمریکای شمالی فروخته می شوند.
 
لکسوس آی اس 500  لانچ ادیشن با همان موتور تنفس طبیعی 5.0 لیتری 8 سیلندر ارائه می شود که در استاندارد آی اس 500  معرفی شده است. این موتور با تولید 472 اسب بخار در 7،100 دور در دقیقه و حداکثر گشتاور 395 پوند بر فوت در 4800 دور در دقیقه ، این موتور خطی را ارائه می دهد شتاب و عضله 8 سیلندر که علاقه مندان به رانندگی هوس می کنند. با این حال ، خریدارانی که تمایل به تمایز اضافی دارند ، پیشرفت های داخلی و خارجی متعددی را در آی اس 500  لانچ ادیشن پیدا می کنند.
 
جدا از استاندارد آی اس 500 ، داخلی آی اس 500  لانچ ادیشن 2022 ساخت و تاکومی را با مواد داخلی برجسته ، از جمله صندلی های جلو و عقب اسپرت دو رنگ مشکی و خاکستری Ultrasuede® ، لهجه های درب و کنسول مرکزی ایجاد می کند. علاوه بر این ، فرمان گرم شونده با چرم گرم شونده ، از ترکیب منحصر به فرد چوب خاکستری نقره با نشان سیاه عملکرد اف اسپورت بهره می برد و فضای داخلی با نشان سری لانچ ادیشن منصوب می شود تا انحصار خودرو بیشتر برجسته شود. علاوه بر این ، ابزار دقیق ترکیبی اف اسپرت با یک انیمیشن راه اندازی ویژه لانچ ادیشن به روز شده است تا این مدل را از استاندارد IS 500 جدا کند.
 
در خارج ، لکسوس آی اس 500 لانچ ادیشن مطمئناً با چرخ های استاندارد 19 اینچی اسپلیت هفت پره آلیاژی مات سیاه BBS® از بسته بندی دستکاری آی اس اف اسپرت سر چرخانده است. چرخ های 19 اینچی BBS® نه تنها از نظر ظاهری چشمگیر هستند ، در مقایسه با چرخ استاندارد 19 اینچی آی اس اف اسپرت از هر چرخ تقریباً 4 پوند سبک تر هستند. این وسیله نقلیه به طور انحصاری در حالت ناشناس فروخته می شود ، رنگ کاملا جدیدی برای خط تولید لکسوس.
 
انتظار می رود آی اس 500 اف اسپرت پرفورمنس  و آی اس 500 اف اسپرت پرفورمنس  لانچ ادیشن در پاییز 2021 وارد نمایندگی های نمایندگی شود.
 

​آی اس 500 لانچ ادیشن

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید