ابزار وبمستر

پریوس

2024 - 2023

نسل پنجم تویوتا پریوس چند ساعت قبل از نمایش در ایالات متحده، در اروپا معرفی شد.
در اروپا، پریوس جدید تنها به صورت پلاگین هیبریدی در دسترس است. این پیشرانه شامل یک موتور 2.0 لیتری چهار سیلندر با قدرت کل سیستم 220 اسب بخار است. این یک بهبود 99 اسب بخاری (74 کیلووات) نسبت به پیشرانه 1.8 لیتری هیبریدی خودروی فعلی است که 121 اسب بخار (90 کیلووات) تولید می‌کند.
تویوتا پریوس 2023 پلاگین هیبرید در اروپا دارای باتری یک 13.6 کیلووات ساعتی است، مدل قبلی یک 8.8 کیلووات ساعتی را به همراه داشت. پکیج باتری در زیر صندلی های عقب قرار دارد. در اطلاعیه تویوتا آمده است که محدوده حرکتی 50 درصد بیشتر از نسل فعلی است. این موضوع نشان دهنده توانایی پیمایش مسافت 58.5 مایلی (94.15 کیلومتری) است که نسبت به مسافت 39 مایلی (63 کیلومتری) فعلی ارتقا پیدا کرده است.

پریوس 2024 - 2023

پریوس پلاگین هیبرید با یک پنل سقفی خورشیدی اختیاری در دسترس خواهد بود. در اطلاعیه مدل بازار اروپا اشاره ای نشده است که آیا این سیستم می‌تواند محدوده رنج حرکتی رانندگی خودرو را بهبود بخشد یا خیر.
از نظر زیبایی، پریوس جدید آشنا به نظر می‌رسد و در عین حال ظاهری تازه دارد. در این طراحی، قله سقف را بیشتر به عقب می راند و ظاهری کوپه مانند به خودرو می بخشد. نسبت های ابعاد خودرو تغییر یافته است که شامل کاهش ارتفاع به میزان 1.969 اینچ (50 میلی متر) و کاهش فاصله بین دو محور به همان میزان است. طول کلی 1.811 اینچ (46 میلی متر) کوتاهتر است. عرض 0.866 اینچ (22 میلی متر) افزایش می‌یابد.​​​​​​​

در فضای داخلی، تویوتا پریوس جدید از زبان معماری جزیره با سه حوزه استفاده می‌کند: «محیط سرنشینان»، «فضای راننده» و «صفحه ابزار شناور». چیدمان فضای داخلی یادآوور کراس‌اوور bZ4X است زیرا نمایشگر پشت آمپر مانند اکثر خودروهای مدرن به جای داشتن یک پوشش در اطراف آن، از داشبورد بیرون زده است.
در مرکز دید سرنشینان یک نمایشگر سرگرمی اطلاعاتی قرار دارد که از داشبورد بیرون آمده است. به نظر می‌رسد تنها کنترل فیزیکی یک دکمه در گوشه سمت راست پایین صفحه نمایش باشد.
یک جفت دریچه باریک صفحه نمایش اطلاعات سرگرمی را از کنترل‌های سیستم تهویه جدا می‌کند و در این قسمت دکمه‌هایی برای کنترل دمای صندلی و تنظیم دمای کابین وجود دارد.
پس از معرفی نسخه اروپایی تویوتا پریوس 2023، به زودی مشخصات نسخه آمریکایی منتشر خواهد شد.​​​​​​​

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید