ابزار وبمستر

سی اچ آر

2022

نمایشگاه خودروی پاریس در اکتبر 2014 اولین سیگنالی بود که تویوتا در حال آماده شدن برای عرضه ژانر کاملاً جدیدی از خودرو در سگمنت C است.
در آنجا بود که جهان "مفهوم تویوتا C-HR" را کشف کرد. فقط کمی بیش از دو سال بعد، این مفهوم به واقعیت تبدیل شد.
تویوتا با C-HR خودرویی را عرضه می‌کرد که حاضر به سازش نبود و از برجسته شدن نمی‌ترسید، درست مثل افرادی که آن را می‌رانند.
در سال 2022، چالش جدیدی مطرح شد: چگونه تویوتا C-HR را به سطحی حتی بالاتر ببریم؟ چگونه برای کسانی که قبلا تویوتا C-HR را به خاطر جسارت، تحریک‌آمیز و سرگرمی‌اش می‌شناسند و دوست دارند، شگفتی و لذت را به ارمغان بیاوریم؟
معرفی پیش درآمد تویوتا C-HR. نمایشی که تویوتا قرار است همه اینها را ارائه دهد. و بیشتر.
داستان توسعه اروپا تویوتا C-HR در ED²، مقر توسعه طراحی اروپایی تویوتا در جنوب فرانسه متولد شد.
همچنین در ED² است که مقدمه جدید تویوتا C-HR زنده می شود. چالش ED² واضح بود، هرچند جاه طلبانه: پیشی گرفتن از آنچه قبلاً به دست آورده بودند.
"مأموریت ما حفاری عمیق بود، تا بیشتر از گذشته پیش برویم. ما واقعا مشتاقانه منتظر عرضه تویوتا C-HR جدید خود هستیم."
لنس اسکات، مدیر طراحی / همکار توسعه طراحی اروپایی تویوتا (ED2) آینده در راه است.
​​​​​​​با نگرش اضافی پیش‌گفتار تویوتا C-HR اولین - اما بسیار واقعی - چشم‌انداز خودرویی است که به زودی در جاده‌های سراسر اروپا سرگردان خواهد شد. بیش از یک مفهوم ساده، مقدمه تویوتا C-HR به وضوح نشان می دهد که تویوتا به آنچه باعث موفقیت تویوتا C-HR شده است، وفادار مانده است. یک خودروی برجسته آماده است تا توجه بیشتری را به خود جلب کند.

سی اچ آر 2022

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید