ابزار وبمستر

لندکروز

2022


این آغاز سنت لندکروز در ارائه عملکرد ایمن و مطمئن بود - سنتی که می تواند پایه و اساس وضعیت تویوتا امروز به عنوان یک شرکت تحرک محسوب شود. فروش تجمعی جهانی لندکروزر به حدود 10.4 میلیون نفر رسیده است ، شهرت آن بر روی سطح بالایی از قابلیت اطمینان ، دوام و عملکرد خارج از جاده ساخته شده است.
این ویژگی ها لندکروزر را به ابزاری ضروری برای افراد ساکن در مناطق دور افتاده تبدیل کرده و آن را به عنوان وسیله ای قابل اعتماد برای کمک به کمک های بشردوستانه و امدادرسانی به بلایا مجهز کرده است.
 
 
 

​وضعیت تویوتا لندکروز  بعنوان یک افسانه خودرویی ، قابل بحث نیست ، اکنون میراث موفقیت آن 70 سال و بیش از 10 میلیون فروش در 170 کشور و منطقه را در بر می گیرد. ادعای غرورآمیز تویوتا این است که لندکروزر وسیله ای است که "به هر کجا و هر مکان می رود و شما را به سلامت و سلامت باز می گرداند.
​​​​​​​

​​​​​​​تویوتا یک لندکروزر کاملاً جدید را رونمایی کرد که در یک نمایش جهانی آنلاین که در دبی برگزار شد ، ارائه شد. لندکروزر (سری 300) اولین مدل جدید لندکروزر SW (استیشن واگن) از زمان عرضه LC 200 در سال 2007 است و به عنوان پرچمدار جدید طیف SUV جای خود را می گیرد. تغییراتی که ایجاد می کند بی سابقه است.

با لندکروزر 300 جدید ، تویوتا اعتبار خود را برای کیفیت ، دوام و قابلیت اطمینان (QDR) همراه با بهبود عملکرد خارج از جاده و قابلیت جاده افزایش می دهد تا اطمینان حاصل شود که رانندگان از هر مسیری راحت هستند.

موتورها ، جعبه دنده و پلت فرم کاملاً جدید و مهندسی شده اند تا جهشی در عملکرد هم در جاده و هم در سخت ترین محیط های آفرود ارائه دهند. نوآوری ها و پیشرفت ها - از جمله فناوری های اولین بار در جهان - بدون به خطر انداختن هیچ جنبه ای از توانایی تویوتا لندکروز ، با هدف قرار دادن عملکردی که مردم می توانند برای حمل آنها با ایمن و ایمن ، درون و خارج از جاده اعتماد کنند ، ارائه شده اند.

​​​​​​​

با توجه به این هدف ، تویوتا برای اولین بار از یک پلت فرم جدید TNGA (معماری جدید جهانی تویوتا) ، اولین موردی که برای یک وسیله نقلیه بدنه طراحی شده است ، استفاده کرده است. پلت فرم GA-F ضمن حفظ مزایای جدید از نظر استحکام بدنه ، قدرت و تعادل پویا و همچنین ارائه عملکرد بهبود یافته در جاده ، از قابلیت استثنایی خارج جاده استفاده می کند. این زمینه را برای معرفی فن آوری های جدید ، کاهش وزن ، کاهش مرکز ثقل خودرو ، بهبود ایمنی و امکان ایجاد طرح های جدید برای نمای خارجی و داخلی فراهم می کند.

خود قاب برای صرفه جویی در وزن و بهبود سفتی آن دوباره طراحی شده است. به طور کلی تویوتا لندکروز جدید 200 کیلوگرم سبک تر از مدل قبلی است. سیستم های تعلیق جدید نیز معرفی شده اند ، در حالی که عملکرد توسط رانندگان اصلی و رانندگان با تجربه رالی خسته کننده داکار تا حد مجاز آزمایش شده است. هدف ایجاد یک SUV بود که نه تنها توانایی بالایی دارد ، بلکه کنترل آن در داخل و خارج از جاده نیز برای راننده آسان است.
​​​​​​​
مناطق تمرکز شامل تنظیم عملکرد سیستم تعلیق برای دستیابی به بیان بهینه چرخ ، نگه داشتن لاستیک در تماس با زمین در زمین های ناهموار و بهبود وضعیت نگهداری جاده با اولین سیستم تعلیق دینامیکی سینتیک الکترونیکی (E-KDSS) است. تویوتا لندکروزر 300 جدید همچنین اولین تویوتایی است که از یک مانیتور چند منظوره استفاده می کند ، که به راننده یک دید واقعی در سطح جاده را در زیر و بلافاصله اطراف خودرو و موقعیت چرخ ها می دهد. سیستم Multi-Terrain Select به طور خودکار کیفیت سطح رانندگی را قضاوت می کند و مناسب ترین حالت رانندگی را اتخاذ می کند.

پیشرفت در پویایی رانندگی و هندلینگ توسط موتورهای V6 توئین توربوی جدید پشتیبانی می شود - 3.5 لیتری بنزینی و 3.3 لیتری دیزلی - برای عملکرد کلاس برتر و قابلیت رانندگی بالاتر از V8 معمولی. هر دو با یک گیربکس 10 سرعته اتوماتیک جدید در دسترس هستند ، واحدی که در کاهش مصرف سوخت و انتشار CO2 حدود 10٪ در مقایسه با مدل نسل فعلی نقش دارد.
 
پیشرفت مهندسی با طراحی جدیدی که به میراث و جایگاه مدل وفادار است مطابقت دارد ، در حالی که مفهوم جدیدی از "زیبایی عملکردی" را بیان می کند. خطوط تمیز و قدرتمند تویوتا لندکروز قدرت فوق العاده SUV را همراه با پیچیدگی و بلوغ بیشتری به شما معرفی می کند. در داخل ، کابین از جذابیت حسی بالاتری در فضایی برخوردار است که راننده و سرنشین بدون توجه به سخت بودن محیط رانندگی ، می توانند احساس راحتی و امنیت کنند.
 
لندکروزر 300 جدید با داشتن قابلیت قرار دادن دقیق وسیله نقلیه هنگام رانندگی در خارج از جاده ، از ابعاد مدل فعلی SW برخوردار است ، از جمله طول و عرض کلی ، فاصله دو محور و زاویه خروج و نزدیک شدن.

پیشرفت های چشمگیری در زمینه ایمنی وجود دارد ، از استحکام ذاتی ساخت وسیله نقلیه و سیستم های پیچیده آن برای رانندگی ایمن در شرایط چالش برانگیز ، گرفته تا سیستم های ایمنی فعال و راننده فعال اضافی و به روز شده که توسط نسل دوم Toyota Safety Sense ارائه شده است. توانایی سیستم Pre-Collision برای کمک به جلوگیری از تصادف افزایش یافته است ، بنابراین اکنون قادر است عابران پیاده (شبانه روز) و دوچرخه سواران (روز) را در مسیر ماشین تشخیص دهد. هنگام چرخش در تقاطع ها ، PCS همچنین می تواند خطرات احتمالی برخورد را با ترافیکی که در حال عبور است و یا عابران پیاده از جاده ای که وسیله نقلیه به سمت آن عبور می کند ، تشخیص دهد. تویوتا لندکروزر جدید 300 از ترمز پشتیبان گیری جدیدی استفاده می کند که هنگام حرکت آهسته در پارکینگ و نزدیک شدن به وسایل نقلیه و عابران پیاده هنگام عبور از جای پارک ، موانع موجود در جلو و پشت اتومبیل را تشخیص می دهد.
 
تویوتا لندکروزر جدید را از تابستان 2021 به بازار عرضه می کند.
 
میراث لندکروزر

​​​​​​​تویوتا لندکروز دارای 70 سال سابقه افتخار در ارائه عملکرد ایمن و مطمئن است. این می تواند تاریخچه خود را به مدل اصلی Toyota BJ سال 1951 بازگرداند ، که توانایی خود را در مقابله با شرایط سخت را با تبدیل شدن به اولین وسیله نقلیه صعود به ششمین پاسگاه در دامنه های کوه فوجی نشان داد. با اثبات قدرت خود ، برای استفاده به عنوان ماشین گشت پلیس در سراسر ژاپن استخدام شد.

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید